دردونه مامان وبابادردونه مامان وبابا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه سن داره

❤محمد جونـــــــــم❤

پسرم داره مرد میشه

1393/1/24 16:55
187 بازدید
اشتراک گذاری

فنچ خونه ما دیگه داره مردی میشه واسه خودشniniweblog.com

پسرم میتونه بشینه بدون اینکه تکیه بده همگی بگین ماشاللهniniweblog.com

مامانی شما تونستی 93/1/18 برای اولین بار بشینی آفرین به این همه پیشرفتniniweblog.com

الان وقتی محمد سرپا نگه میداریم عوض اینکه جلو بره عقبی راه میره الهی مامان قربون این شیرین

کاریاتقلب

جدیدا هم خیلی وروجک شدی.مثل جت سینه خیز میریniniweblog.comکم کم داری خراب کاری

میکنی خیلی قشنگ دس دسی میکنی niniweblog.comسرسری هم میکنی niniweblog.comولی خوب گاهی وقتا

دس دسی وسرسری با هم قاطی میکنی.

الان یه نفر میخوای که فقط باهات بازی کنه منم که هم کار خونه هست هم یه هفته دیگه امتحان میان

ترم دارم وسرم خیلی شلوغه

   

مثل اینکه داری دندون درمیاری به خاطر همین شبا خیلی اذیت میکنی و خوابت کم شدهniniweblog.com

ولی با وجود تمام این حرفا خیلی خواستنی و شیرین شدیniniweblog.com

وقتی که با صدای بلند میخندی همه چی از یاد آدم میره

آبنبات جونم دوست دارمniniweblog.com

پسر خوشگلم دس دسی میکنه

جیگر طلا عاشق تلفنه ولش میکنی میره سمت تلفن فکرکنم کم کم باید جاشو عوض کنم

خوب چی کنم دوسش دارم دیگه به شما که کاری ندارم

جدیدا هم یاد گرفتی این طوری میخوابی

میدونید من کجام؟

خوب معلومه دیگه مامانم منو گذاشته تو ماشین لباسشویی منم خیلی دوسش دارم.

مامان جان منو بایدببری حمام آخه چرا منو میذاری تو ماشین لباسشویی فدات شم؟

من و بابایی عاشقتیم پسرماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مهدیه
25 فروردین 93 14:25
افزین به ای ن مرد کوجولو اولین نشستنت مبارک عسلم
مامانی و بابایی
پاسخ
مرسی خاله جون
هستی مامی طاها جوجو
30 فروردین 93 17:56
ای جونم نی نی خوشمل الهی همیشه سالم و تندرست باشی به منم سر بزن
مامانی و بابایی
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم آدرستو برام بذار تا بهت سر بزنم