دردونه مامان وبابادردونه مامان وبابا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

❤محمد جونـــــــــم❤

دومین مروارید

1393/4/20 2:31
316 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماه تو خونه ما....

 

خدارو شکر دندون دوم قندعسل در اومد و بر خلاف انتظار من که فکر میکردم مثل دندون قبلیش باشه ولی اصلا اذیت نکرد

92/4/19 تو سن 9 ماه و 8 روزگی دومین مروارید جوجک سمت راست پایین دراومد

 

خدا رو هزار بار شکر برای همه چی.................................

 

 

 

                                                                                                                                                      

 

پسندها (4)

نظرات (2)

آجیده
20 تیر 93 8:08
عزییزم. دومین دندون کوچولومون هم در اومد . مبارک باشه خواهش می کنم از وبلاگ من بازدید کنید و اگر قابل دونستید لینکم کنید. من هنرهای دستی خودم را در وبلاگم می گذارم. متشکرم
مامانی ساره
24 تیر 93 12:56
رویش دومین مروارید سفیدت مبارک باشه عزیزم
مامانی و بابایی
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم