دردونه مامان وبابادردونه مامان وبابا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه سن داره

❤محمد جونـــــــــم❤

هلال باریک ماه رمضان

1393/5/5 18:30
144 بازدید
اشتراک گذاری

پروردگار من ! در این ماه هر گناهی که از ما سر زده،خواه دانسته و خواه نادانسته ، برما

مگیر.ما را ببخش که بر نفس خویش ستم روا داشته ایم و حرمت ماه مبارک تو را

فرو گذاشته ایم.

دعای وداع با ماه رمضان امام سجاد (ع)

 

دستانم خالی تر از همیشه است...

ماه میهمانی خدا رو به پایان است و من کوله بارم خالی است...

خدایا این ماه رمضان را ماه رمضان آخر من قرار مده...

خدایا حجت خود را برما بفرست...

آقا جان بیا که غزه در خون است...

فرشته های کوچک را پرپر میکنند...شاید هیچ وقت مثل الان که خودم صاحب یه فرشته هستم متوجه نبودم...

آقا جان بیا که بد دنیایی شده...

آقا جان بیا .............

 

پسندها (2)

نظرات (0)