دردونه مامان وبابادردونه مامان وبابا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه سن داره

❤محمد جونـــــــــم❤

مادر شدن قشنگه

1392/12/7 21:07
174 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کوچولو

محمدجونم ماشالله روز به روز داری بزرگتر میشی و پیشرفت میکنی و من وبابایی از دیدن پیشرفتات ضعف میکنیمزبان

قندعسلم جدیدا یاد گرفتی جیغ میزنی تعجب اونم از نوع بنفشش.خودت خیلی از صدات خوشش میاد ولی

مارو دیگه به مرز جنون میرسونی.برده بودیمت دکتر میگفت جیغ زدنت به خاطر دندون درآوردنه و ما خیلی

خوشحال شدیم و منتظر دراومدن مرواریدات هستیم عشقم.

دکتر گفت صبا بهت فرنی بدیم وشبا سرلاک برنج.من داشتم بال درمیاوردم از اینکه قرار بود بهت غذا بدم.

وقتی برای اولین بار اولین قاشق سرلاک خوردی میخواستم همونجا از خوشحالی بمیرم.آدم باید مادر

باشه تا اینو درک کنه.

وقتی شبا گرسنه میشی بیدار میشی تا شیر بخوری منم باید با تو بیدار بشم خستگیش وقتی از بین

میره که صبح وقتی از خواب بیدار میشی یه خنده خوشگل تحویل من میدی و من همه چی از یادم میره.

دیدن خلق اولین توانایی فقط و فقط برای مادره.چون مادر زمان زیادی با بچش تنهاست به خاطر همین

اونه که شاهد دیدن اولین پیشرفت فرزندشه.

محمدم تونست تو تاریخ92/11/7 برای اولین بار غلت بخورههوراجیگرم همش برت میگردوندم شما دوباره غلت

میخوردی و دمر میشدی ومن اون لحظه میخواستم قورتت بدم.بعدش زنگ زدم به من زنگ بزن به بابا گفتم باباییم

خیلی ذوق کرد و خوشحال شد.

به خاطر ایناست که میگم مادر شدن قشنگه....................خیلی.................

اینم پسمل خوشمل بابا در حال غذا خوردن

آخه فسقل وقتی غذا میخوره آدم میخواد خودشو بخوره

راستی جان جان آبم میخوره

نوش جانت عسیسم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان درسا
10 اسفند 92 1:31
وای خدای من شما اقا کوچولو خیلی نازیا / خدا برای مامان وبابا حفظت کنه عسلم. واقعا مادر بودن قشنگترین حس دنیاس /یه مادر همیشه به خودش میباله /چون اونقدر سعادتمند بوده که خدایه مهربون بهترین فرشته اش را بهش سپرده / به وب ما هم سر بزن دوست عزیز.
مامانی و بابایی
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم لطف دارین
ذوستدار همه نی نی ها
19 اسفند 92 19:57
پسر کوچولوتون،خیلی نازه...ایشا...خدا حفظش کنه... به وب بردیا جون هم سر بزنین.با افتخار لینکتون کردم.