دردونه مامان وبابادردونه مامان وبابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

❤محمد جونـــــــــم❤

وااااااااااای اومدیم...

1394/2/9 1:58
487 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر زود گذشت .چقدر حرف دارم.چقدر دور بودم.

گاهی اونقدر حرفا زیاد میشه که بهتره خلاصش کنیم و بگذریم.

مثل الان من قد دنیا حرف دارم ولی نه حوصله نوشتن دارم و نه دوست دارم محمد بعدا بخونه و ناراحت بشه.

زندگی دیگه...

آقا چه خبرا؟؟؟؟؟؟؟سال 94 چطوره؟؟؟؟؟؟؟ایشالله سال خوشبختی باشه واسه همه.

تعطیلات خوبی بود تقریبا

با این فسقلی شیطونمون عید دیدنی میرفتیم ولی از دست وروجک بشمار سه باید بلند میشدیم

11 فروردین نازدونم 18 ماهگیش تموم شد و 19 ماهه شد به لطف خدا

ماهم در پی یک عملیات انتحاری تو 12 فروردین آقا رو از شیر گرفتیم.به عبارتی دیگه با م.ی.م.ی

خداحافظی کرد.3 روز طول کشید و با کمکای بابایی راحت تموم شد

پسرم مردی شده واسه خودش

چرا من حوصله نوشتن ندارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بریم سر گزارش تصویری

اول سفره هفت سینمون

اینجا کاخ سعدآباده

تجربه خوبی بود

شکلکـــْـ هایِ هلــن

جوجه طلایی به زور کالسکه رو تحمل میکرد

اینجا برج میلاد

فقط وقت تلف کردن بود

عوضش شازده پسر کلی سیب زمینی سرخ کرده خورد و حال کرد

اینجا باغ پرندگانHello

جیگیلی انقدر جوجو جوجو کرد از نفس افتاد18400000

سیزده بدر

روستای مامان جونیناشکلک های شباهنگShabahang

شکلک های شباهنگShabahang

خسته و کوفته از عید دیدنی

و شیطنتای روزمره همچنان به قوت خود باقی است...

اینجا شب 4 شنبه سوریه با مهدیار جون:(2349):

نازدونه داره کلاه قرمزی میبینهsmiley4124.gif

798119_happytongue.gif

آقای همیشه کنجکاو داخل کابینت51521_544120_l_daisy.gif

Yah

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

دایی
9 اردیبهشت 94 20:31
دایی قربون قد این پسر چقدر عکساش مثل همیشه شیرین و دوست داشتنیه خوب چرا دیر به دیر عکس میزاری مامان جونش؟ ماهم دل داریما
مامانی و بابایی
پاسخ
الهی قربون دلتون شما حق دارین وقت نمیشه