دردونه مامان وبابادردونه مامان وبابا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه سن داره

❤محمد جونـــــــــم❤

یه روز خوب.............

1393/2/1 21:01
188 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کنجد مامان و باباniniweblog.com

پسرخوشگلم تو این روزا خیلی وروجک شدی به همه جا سرک میکشی و به همه چی دست میزنی آخه

مثلا من امتحان دارم niniweblog.comنیم وجبی ولی در هرصورت من عاشقتم.

جمعه رفته بودیم روستای مادرجون اینا که خیلی خوش گذشتniniweblog.com

منم که فقط از شما عکس می گرفتم

اینم نمونه ای از شیطنتای فسقل ماniniweblog.com

پشت بخاری گیر کرده بودی و فقط داد میزدی

جیگل بابا روروئک سوار شده

یعنی فدایی خنده هاتمniniweblog.com

این لباس تازه برات خریدیم نانازیniniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

صهبا
3 اردیبهشت 93 19:47
سلام خدا حفظ کنه این آقا پسر خوردنی رو من هم سر پسر اولم یک سره دوربین دستم بود الان میترسم پسر دومم بعدا گله کنه که چقدر ازش کمتر عکس گرفتم در مورد خواب هم بله کافیه کنار بچه بخوابی تا بخوابه !!!من هم فکر میکردم نشدنی است ولی با چند بار تسلیم نشدن شد!
مامانی و بابایی
پاسخ
سلام خیلی ممنون عزیزم خدا آقا پسرای شما رو حفظ کنه ایشالله
مامانی ساره
11 اردیبهشت 93 15:41
عزیزم چه پسر نازی دارین ماشاءالله خدا حفظش کنه راستی برای داشتن تقویم کودکانه به این سایت مراجعه کن: http://seniya.ir/