دردونه مامان وبابادردونه مامان وبابا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه سن داره

❤محمد جونـــــــــم❤

حال و روز این روزای ما

1393/9/3 13:37
470 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای گلمون

طبق معمول همیشه پسرک ما روز به روز شیطون تر میشه

و صد البته شیرین تر

سجده کردن یاد گرفته به این ترتیب که سرو دست وپا روی زمین و باسن رو به بالا خیلی جالب میشه

موقع نماز برای من جانماز میارهشکلک های شباهنگShabahang

شیطون بلا گاز میگیره و ما درعجبیم که از کجا یاد گرفته

فرهنگ لغت نانازمشـ ـكلـك هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه

بابا - ماما - آبا - بده - نه - اونو(اون) - اینی (این)

 

 

جوجو آماده است واسه بیرون رفتن

 

http://zibasazeaisan.blogfa.com/

 

 

عشق ماشین پشته فرمونه

بامهدیار دارن بیرونو نگاه میکنن

الهی قربون قدت بشم منشکلکـــْـ هایِ هلــن

وقتی مامان در حال کار کردن تو آشپزخونس منم کمکش میکنم

مشخص نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

همه وسایلا کابینتا رو میریزم بیرون تا از دوباره خوب چیده بشهشکلک های شباهنگShabahang

نازگل ما در حال سجده کردنهشکلک های شباهنگShabahang

تازگی ها هم یاد گرفته میره پشت بخاری قایم میشه البته وقتی خاموش باشهsmiley1807.gif

معمولا صبح ها با مامانم میریم پارکینگ تا من بازی کنم و مامانم از دست من یه ذره راحت بشینه زمین:rosesmile:

الانم خسته شدم

تاب تاب دوست دارم:bliss:

تازگی خیلی به تاب علاقه نشون میده

ای خدای من چه ناز خوابیده

93/8/29

4 سال و 4 ماه و 4 روز از باهم بودن بابایی و مامانیم میگذره

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان نوشین
3 آذر 93 13:47
سلام . . وبت خیلی خیلی خیلی قشنگه . . ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּּּּּ ּ ּ ּ ּ \____________________ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ \¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ֹֹ\ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּּ۞۞,ּּּ ּ ּ ּ\ تبادل لینک میکنی؟؟!! ִ \ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ۞ּ ּ ּּ۞۞ـּ ּ ּ ּ\__________________̲̲/_̲ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ּּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ\ ּ ـ۞۞ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ـ۞۞ּ ּ \ּ ּ ּ ۞۞ ּ ۞۞ـּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ـ۞۞ּּ ּ \ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ ּ ּ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ ֹֹֹֹ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\¯¯¯¯¯¯¯¯ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִִִ ۞ִ۞ ִִִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ افتخار میدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ . . اگه موافقی حتما خبرم کن
مامانی و بابایی
پاسخ
سلام عزیزم باافتخار لینک شدین