دردونه مامان وبابادردونه مامان وبابا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه سن داره

❤محمد جونـــــــــم❤

پسر ما یک ساله شد

1393/7/13 21:21
284 بازدید
اشتراک گذاری

هـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

عشق مامان و بابا یک ساله شد

پسر عزیزم یک سال از به دنیا اومدنت گذشت

یک سال از روزای تلخ و شیرینمون گذشت

یک سال با نفسای تو نفس کشیدیم نازنینم

یک سال قشنگ با تو بهترین تموم شد

از خدا میخوام برای همیشه شاد باشی و موفق..............................

 

 

اما بگم از تولدت یکی یدونه

از روز چهارشنبه زندایی جون زحمت کشیدنو برای کمک به ما اومدن واقعا شرمندمون کردن و ازشون تشکر

می کنیم

از 4 شنبه بعد از ظهر شروع کردیم آخه همش زندایی میگفت دیر شده و نمی رسیم:__zereshk__:

خلاصه شروع کردیم ژله ها رو درست کردیم و یه مقدار تزیینات کردیم:bliss:

فرداش سالاد درست کردیم و به کمک دایی جون بقیه تزیینات انجام دادیم میوه ها رو آماده کردیم و بعدش

خونه رو تمیز کردیم بعد بابایی کیک آورد و مهمونامون کم کم اومدن.

شام خوردیم و بعدش مراسم شروع شد

و محمد آقا بنای ناسازگاری گذاشته بود و همش غرغر میکرد و جیغ میزد و گریه میکرد

خلاصه کیک و بریدیم و محمد جون همچنان لجبازی میکرد

کیک خوردیم و میوه هم همینطور

و در آخر مهمونامون کادو هاشون رو دادن و رفتن و ما از همشون ممنونیم.............

بریم سراغ عکسا نانازی

تولد با تو پو بود

کارت دعوتا

تمام تزیینات از وبلاگ جشن تولد تم دار دانلود کردم بعد داخلشون رو خودم درست کردم

از سحرجون هم خیلی خیلی تشکر میکنم

کلاه خوشگل پسر که اصلا اجازه نداد بذاریم رو سرشتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

تزیین جلوی درشکلک های شباهنگShabahang

تزیینات خونهsmiley1731.gif

اینم کیک خوشمزش

عکسای جوجو طلایی

فسقلی بادکنک زیاد دوست نداشت همش ازش فرار میکرد

کادوی دایی جون18400000

کادوی عمو جونdance3.gif

بقیه کادوها هم یا نقدی بود یا لباس

یکی دیگه از عموهای محمد جون هم دوچرخه کادو داد چون که محمد نمیتونست الان باهاش بازی کنه جمعش

کردیم.

 

 

تولدت مبارک بهترین ما

 

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (3)

سحر
3 آبان 93 14:22
تولد گل پسری یه عالمه مبارک باشه. شرمنده اصلاً فراموش کرده بودم. الان عکس های تولد محمد جونو کپی کردم و گذاشتم تو وبم عزیزم. ممنون از این همه توجه و لطفی که به من داری.
مامانی و بابایی
پاسخ
من از شما ممنونم عزیزم واقعا وب خوبی داری ایشالله خدا بچتونو براتون حفظ کنه
مامانی ساره
3 آبان 93 22:29
شرمنده عزیزم با تاخیر تولدت مبارککککککککککککککک
مامانی و بابایی
پاسخ
خواهش میکنم مچکرم عزیزم